Verenigingsactiviteiten en werkzaamheden opgetekend in Jaarverslag
Alle afbouwbedrijven
aangesloten bij NOA
21 juni 2023

Jaarverslag 2022

Tijdens de Algemene Ledenvergadering hebben de leden het Jaarverslag van NOA over 2022 vastgesteld. Het was een bijzonder jaar met een grootse verhuizing. Er is verslag gedaan over de werkzaamheden en activiteiten.

In het Jaarverslag van NOA over 2022 schrijft voorzitter John Kerstens dat 2022 hopelijk het jaar was waarin we voorgoed afscheid namen van corona en elkaar weer live konden ontmoeten. Dat kwam goed uit, want onze vereniging verhuisde naar een nieuwe plek aan De Smalle Zijde 20A in Veenendaal. We openden het nieuwe Huis van de Afbouw; een multifunctioneel kantoor- en vergadergebouw met een schitterende scholings- en examenhal. Een plek waar iedereen zich direct thuis voelt.

Naast memorabele momenten staan in het Jaarverslag uiteraard ook beleidszaken, verenigingsaspecten en de samenstelling van diverse gremia benoemd. Een samenvatting en maandoverzicht zijn gevat in infographics.

Download het volledige Jaarverslag 2022