Steeds meer ondernemers ontdekken de kracht van social media. Een selectie uit LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en YouTube is vandaag de dag echt een onderdeel van je marketing-, verkoop- en communicatiebeleid. Sterker nog, je maakt het jezelf vaak makkelijker om klanten aan te trekken en te behouden als je social media effectief inzet.
Tijdens deze cursusdag maak je met de docent sterke social-media-profielen. Je leert welke berichten je op verschillende sociale media plaatst en hoe je aan je netwerk bouwt. Op een manier die past bij jouw bedrijf en doelgroep. En met focus en structuur in de verschillende activiteiten. Ook leer je handigheidjes om met minimale inspanning maximaal effect te genereren.
Je zet social media slim in, met meer zichtbaarheid en een groter netwerk als resultaat.
Verkoop- en klantgerichtheidstrainer en ondernemer, waardoor zij acquisitievaardigheden en -technieken vanuit verschillende oogpunten beheerst. Met een praktische, eigentijdse en inspirerende aanpak helpt zij bedrijven zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te maken.
Zij prikkelt ondernemers om zich onderscheidend te profileren en op die manier klanten te werven en te behouden. Zij schreef de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human’ en ‘Extreem klantgericht’. Voor BNR Nieuwsradio maakt zij Dé Klantenpodcast.
Deze cursus is onderdeel van de NOA Ondernemersopleiding; 10 praktische lesdagen om allerhande ondernemersvaardigheden te verbeteren en slimmer én met meer rendement te ondernemen. Bekijk het overzicht van alle cursusdagen.
Bekijk hier de voorwaarden en prijzen van de ondernemersopleiding.
Om er zeker van te zijn dat je geen robot bent, is het mogelijk dat het systeem je vraagt een eenvoudige optelsom te maken. Je moet dit antwoord dan verplicht geven om het formulier te kunnen verzenden.