Corona helpdesk ondersteunt om samen (door) te werken
Alle afbouwbedrijven
aangesloten bij NOA
08 april 2021

1 Jaar Coronahelpdesk

Eén jaar een corona-helpdesk… geen jubileum om te vieren, maar wel een goed moment om even stil te staan bij de fantastische samenwerking en de resultaten in het afgelopen jaar.

De Helpdesk Corona Bouw en Techniek is door alle betrokken partijen steeds up-to-date. Het platform heeft het afgelopen jaar heel veel werknemers en werkgevers/ondernemers geholpen bij hun vragen en knelpunten. Het doel van de coronahelpdesk is ook om snel te voorzien in de juiste en actuele informatie op het gebied van veilig doorbouwen. De meest recente corona protocollen worden gedeeld, adviezen van deskundigen, nieuwsberichten, en er is een zeer uitgebreide FAQ (met 104 vragen & antwoorden). Een georganiseerde webinar trok maar liefst 5.000 kijkers en er werden al 13 online kennissessies gegeven. Daarnaast fungeert de helpdesk ook als een meldpunt voor klachten.


Coronahelpdesk biedt antwoord op vragen én downloads

Veel ondernemers richten zich bij vragen eerst tot hu eigen brancheorganisatie, maar ook de Helpdesk werd goed gevonden voor het stellen van vragen. En om handige informatie en documenten te downloaden. Er werd gretig gebruik gemaakt van de kant-en-klare tools: 84.000 keer werd er op de download-button gedrukt.

Ga naar de Helpdesk Corona Bouw en Techniek

Ondersteuning helpdesk

De helpdesk is mogelijk gemaakt door: Aannemersfederatie NederlandArboTechniekKoninklijke Bouwend NederlandCNV VakmensenFNV Bouwen & WonenFNV Metaal, NOA, Koninklijke Onderhoud NLTechniek NederlandVolandis en Wij Techniek.

Met de Helpdesk Corona hebben we als sectoren laten zien dat veilig doorwerken alleen kan als je samenwerkt. Laten we dus de handen ineen blijven slaan, want samenwerken werkt!

Deel dit artikel: