16 mei 2019
Tweedaagse cursus Klantgericht werken

Tweedaagse cursus Klantgericht werken

Deze tweedaagse training is gefocust op jonge eigenaren en managers (tot maximaal 45 jaar), die intensief hun persoonlijke vaardigheden willen trainen als het gaat om klantgericht werken. De eerste cursusdag is een echte verkooptraining, waarbij de klant centraal staat.

Programma 16 mei

van 10.00 uur tot 19.00 uur

  • Hoe de communicatie in een verkoopgesprek verloopt
  • Hoe u vertrouwen kunt opbouwen en de gunfactor kunt vergroten
  • Welke vraagstelling u gebruikt voor de inventarisatie om tot een passend voorstel te komen

Daarbij wisselen theorie, ‘droog’ oefenen, rollenspellen en coaching elkaar af.

Programma 17 mei

Van 08.30 uur tot 17.00 uur

Het geleerde is nodig voor de tweede cursusdag, waar de focus ligt op een klantgerichte, heldere offerte. Dan leert u:

  • De offerte in theorie en praktijk te doorgronden
  • Schrijftips om uw aanbod heel helder maar compact over te brengen
  • Daadwerkelijk oefenen op goede, inspirerende teksten

Er wordt samengewerkt en ook individueel gecoacht. Deze training vraagt om een actieve inzet en biedt mogelijkheden om met medecursisten te sparren en ideeën op te doen.

Docenten:

  • Peter Paul van Maasakkers, trainer bij Kenneth Smit
  • Paula van Gemen, tekstspecialist & schrijftrainer van Tekstmodel

Kosten:

U betaalt: € 408,- excl. btw
Subsidiebedrag 80%: € 326,-
Netto cursusprijs: € 82,- excl. btw
Minimum aantal 15, max. 18 deelnemers

Bekijk hier de algemene deelnamevoorwaarden en subsidiemogelijkheden.

Inschrijven

  • Om er zeker van te zijn dat u geen robot bent, is het mogelijk dat het systeem u vraagt een eenvoudige optelsom te maken. U moet dit antwoord dan verplicht geven om het formulier te kunnen verzenden.
  •  *
  •  *
  •  *
    1111AA
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    06-12345678
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
  •  *
    dag-maand-jaar
  •  *
  •  *