06 oktober 2020
Leer lastige gesprekken voeren met NOA Jong Management

Leer lastige gesprekken voeren met NOA Jong Management

Je kent het vast wel: je moet één van je medewerkers eigenlijk meedelen dat hij zijn werk al een tijdje niet naar behoren uitvoert. Maar je stelt het maar uit. Of je wordt nu al dagenlang telefonisch belaagd door een lastige klant. Maar iedere keer dat je zijn nummer ziet, druk je hem weg. Of je moet een medewerker vertellen dat zijn contract niet verlengd wordt…

Ofwel: lastige gesprekken. We hebben er allemaal mee te maken. En daarom organiseert NOA Jong Management, speciaal voor ondernemers of managers bij afbouwbedrijven en die nog geen 45 jaar zijn, een speciale middag ‘Vol zelfvertrouwen een lastig gesprek voeren’.

Lastige gesprekken voeren
Lastige gesprekken voeren

De bijeenkomst vindt plaats op 6 oktober 2020 in het NOA Afbouwcentrum te Veenendaal. Het programma wordt verzorgd door trainer/coach en relatiecoach Nellie Timmermans van Interpunctie uit Veghel. Ze heeft al jaren ervaring met het voeren van moeilijke gesprekken en leert ons op 6 oktober:

  • goed te communiceren met klanten
  • goed te communiceren met medewerkers
  • een verzoek te weigeren zonder lelijke gezichten te krijgen
  • slecht nieuws te brengen
  • om te gaan met kritiek
  • medewerkers aan te spreken op slechte prestaties, ruzie maken, pestgedrag etc.

De middag begint om 15.30 uur (inloop vanaf 15.00 uur) en na afloop is er de mogelijkheid om tijdens het diner bij Restaurant de Beren te Veenendaal na te praten of gezellig met je mede-afbouwers te netwerken.

Meedoen? Schrijf je hier in:

  •  *
  • - -
    Dag - Maand - Jaar
  • naam@bedrijf.nl
  • Bij de organisatie van bijeenkomsten houden wij ons uiteraard aan de 1,5 meter regel en andere voorschriften, maar vragen ook uw medewerking. Daarom hebben we een document met  richtlijnen voor het bezoek van een NOA-evenement opgesteld die door alle aanwezigen nageleefd dient te worden. Lees dit a.u.b. goed door.
  •  *