25 maart 2021
Klantgerichtheid

Klantgerichtheid

Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantrelaties en helpt ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn.

Deze presentatie is live gegeven tijdens het NOA Café. De opname kunt u hier terugkijken. Reageren op polls en het stellen van vragen via de chat is natuurlijk niet meer mogelijk.

Klanten verwachten steeds meer en onderscheidende kracht is essentieel. Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. Jij maakt het verschil! Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. In deze presentatie komen een aantal cruciale onderwerpen aan bod:

  • Wat verwachten klanten vandaag de dag?
  • Hoe geef je échte aandacht en bouw je stevige klantrelaties?
  • Op welke manier blijf je in beeld, zodat klanten steeds weer aan je denken?

Op bijzonder praktische wijze laat Daniëlle de Jonge je zien hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap in elke fase van het klantcontact onderscheidend kunt zijn. Je krijgt volop praktische tips om meteen toe te passen, zodat ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk bent voor klanten.

Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantrelaties en helpt ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Zij is spreker op tal van online en offline events, geeft workshops en schreef de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Voor BNR Nieuwsradio is zij host van Dé Klantenpodcast en zij publiceert op haar website, sociale media en bij diverse vakmedia artikelen en vlogs over haar expertise.

Daniëlle’s stijl is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: jou helpen je onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden én houden. Bij NOA is zij al vele jaren vaste trainer en examinator voor de ondernemersopleiding.

www.danielledejonge.nl