18 juni 2019
Grip op klant-beleving bij kunststofvloeren

Grip op klant-beleving bij kunststofvloeren

Kunststof vloeren zijn hot. Veel consumenten besteden graag een aanzienlijk bedrag voor een fraaie woonvloer. Maar er gaat ook regelmatig wat mis! Dit kan een technische oorzaak hebben, maar regelmatig komt het ook doordat klantverwachtingen niet zijn gemanaged, of doordat er onvoldoende duidelijk is gecommuniceerd tijdens het verkooptraject.

In deze training bespreken we bovenstaande problemen, praktijkvoorbeelden en vooral hoe je deze kunt voorkomen. Het belooft een interessante mix van techniek, marketing en communicatievaardigheden te worden. We behandelen de theorie, specifieke technische richtlijnen, kijken naar praktijksituaties en oefenen daadwerkelijk gesprektechnieken.

Na het volgen van deze training kunt u de klant beter commercieel adviseren door normen te vertalen naar een voor de klant begrijpelijke verhaal. Daarnaast bent u in staat de klant goed voor te bereiden op het proces van het vloerenleggen, zodat schades worden voorkomen en de klant krijgt wat hij of zij verwacht.

Docenten

  • Onno de Vries, technisch deskundige
  • Wilbert Teunissen, Bedrijfsadviseur en communicatietrainer Savantis

Kosten:

U betaalt: € 395,- excl. btw
Subsidiebedrag, max 80%: € 316,-
Netto cursusprijs: € 79,- excl. btw
Minimum aantal 12, max 20 deelnemers

Bekijk hier de algemene deelnamevoorwaarden en subsidiemogelijkheden.

  • Om er zeker van te zijn dat u geen robot bent, is het mogelijk dat het systeem u vraagt een eenvoudige optelsom te maken. U moet dit antwoord dan verplicht geven om het formulier te kunnen verzenden.
  •  *
  •  *
  •  *
    1111AA
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    06-12345678
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    dag-maand-jaar
  •  *
  •  *