NOA Menu
woensdag 2 december 2015

NOA focust op kwaliteit

Als trotse vakman - of vakvrouw! - lever je niets liever dan kwaliteit. Vakwerk voor een reële prijs. Goede kwaliteit hoeft namelijk niet de hoofdprijs te kosten, maar kan ook niet per definitie voor de laagste prijs worden gemaakt. Kwaliteit leveren betekent dat afbouwers duidelijk uit kunnen leggen wat zij de klant bieden, hoe ze te werk gaan en waarom daar een bepaald prijskaartje aan hangt. Maar kwaliteit leveren gaat nog veel verder dan het leveren van een mooi stukje vakwerk.

NOA focust op kwaliteit

Denken vanuit de klant

Daarom heeft NOA tijdens haar Jaardagen een nieuw boek ‘Kies voor kwaliteit’ uitgegeven. Hierin is inzichtelijk gemaakt hoe afbouwbedrijven bij opdrachtgevers kunnen scoren. Voldoen aan de verwachtingen van de klant is namelijk lang niet altijd eenvoudig! Door te denken vanuit de klant, wordt het leveren van kwaliteit alleen nog maar leuker. 

Lezen over kwaliteit

In het boekje beschrijven we kort en praktisch allerlei aspecten die met kwaliteit leveren te maken hebben. Wat vindt een aannemer belangrijk? Hoe vraag je feedback aan je klant? Waarom loont het om open te zijn over je aanpak? Maar ook: waarom ketensamenwerking, innoveren, lean werken en maatschappelijk verantwoord ondernemen bijdragen aan de kwaliteitsbeleving van een klant. 

Gratis boek voor alle leden

Ondernemers die op 5 en 6 november de NOA Jaardagen hebben bezocht, kregen het nieuwe boek toen al mee naar huis. Deze week ontvangt elk NOA-lid het boek ‘Kies voor kwaliteit’ in de brievenbus. Leden kunnen het boek ook online lezen. Na inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord - bovenin de website - ziet u een apart kader met onze NOA Ondernemersboeken.

Inloggen


Lid worden?

Personen actief in de Nederlandse afbouw krijgen veel voordelen als lid van NOA.


Lees de voordelen en word lid