NOA Menu
woensdag 8 juni 2016

Bijzondere Algemene Ledenvergadering 21 juni 2016

Voor dinsdag 21 juni 2016 om 15:00 uur is er een Bijzondere Algemene Ledenvergadering uitgeschreven. Deze staat in het teken van het voornemen om te komen tot een juridische fusie met de Algemene Nederlandse Bond van Natuursteenbedrijven. Naast gezamenlijke collectieve belangen is er ook op ambachtelijk terrein affiniteit tussen de werkzaamheden van ABN en NOA-leden. De vergadermap is per post aan alle leden verzonden.

ALV (1)

U kunt de agendastukken ook downloaden van het besloten ledengedeelte. Let op: de vergaderstukken zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd met uw gebruikersnaam en wachtwoord!

Als u de vergaderstukken niet ziet (in de rechterkolom, of als u dit bericht op uw smartphone leest: in het blauwe kader onder het leden zoeksysteem), dan moet u eerst bovenaan deze pagina inloggen bij 'LEDEN LOGIN'. Elk NOA-lid heeft een eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Als u nog niet eerder heeft ingelogd, dan activeert u eenmalig uw account. U gebruikt hiervoor het algemene e-mailadres, welke gelinkt is met de ‘stuur een bericht’ button op uw bedrijfspagina. Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, dan kunt u die online aanvragen.

Lid worden?

Personen actief in de Nederlandse afbouw krijgen veel voordelen als lid van NOA.

Lees de voordelen en word lid