NOA Menu

NOA Kenniscentrum

Verras je klant

door: Jolanda Reede
| Relatiebeheer Marketing Verkoop

Met een beetje geluk maakt een tevreden klant ook positieve reclame voor je bedrijf. Daarom moet je je opdrachtgevers in positieve zin zien te verrassen. Misschien hebben ze wel vooroordelen over de afbouwbranche. Bijvoorbeeld dat je niet netjes werkt of dat je klachten niet goed afhandelt. Als je het tegendeel bevestigt, door bijvoorbeeld juist wel goed op te ruimen, zal je klant bij toekomstige projecten sneller aan  jouw bedrijf denken.

Tips

  • Registreer verjaardagen van opdrachtgeven en aannemers:
    zorg voor een attentie
  • Toets tevredenheid:
    zodat je weet wat goed gaat en wat beter kan
  • Zorg voor een juiste uitstraling en houding van werknemers
    door bijvoorbeeld uniforme bedrijfskleding te verstrekken
  • Vertel vooraf dat je garantie biedt en
    zorg na betaling voor een certificaat
  • Geef onderhoudsadvies of
    bied een onderhoudscontract aan

Inloggen


Lid worden?

Personen actief in de Nederlandse afbouw krijgen veel voordelen als lid van NOA.


Lees de voordelen en word lid