NOA Menu

NOA Kenniscentrum

Mooi voorbeeld van relatiebeheer: motortoertocht

door: Webbeheer
| Relatiebeheer

Bplusm Motortoertocht KC

Een klant voor u winnen is één ding, maar een klant behouden is minstens zo belangrijk. Hoe behoudt u uw klant? Op welke wijze kunt u de klant aan u binden? Aandacht schenken aan een klant is meer dan ‘weer eens contact zoeken’ omdat u de klant al langere tijd niet  gesproken heeft. De Begunstigende leden B+M - Baustoff + Metall - en Wave Quality-Line bieden een mooi voorbeeld hoe zij invulling geven aan het begrip relatiebeheer:

Op zaterdag 14 juni organiseerde B+M samen met Wave Quality-Line een evenement voor klanten. Het was een dagvullend programma en begon met een ontbijt bij Baustoff + Metall. Vanwege de vele motorrijders die aan de toertocht deelnamen, werd er in groepen gereden. Bij de lunchlocatie trof iedereen elkaar weer. De route bracht de deelnemers door het afwisselende Brabantse landschap. Ter afsluiting was er een barbecue op het buitenterrein van het B+M Load & Go afhaalcentrum. Voor deze gelegenheid was dit met feesttenten omgebouwd tot netwerk- en BBQ-locatie.  

Het videoverslag van de speciale B+M-cameraman is terug te vinden op hun website.

Inloggen


Lid worden?

Personen actief in de Nederlandse afbouw krijgen veel voordelen als lid van NOA.


Lees de voordelen en word lid