NOA Menu

NOA Kenniscentrum

Hoe moet een consument een geschil bij de Geschillencommissie indienen?

door: Jolanda Reede
| Nazorg Management

Wat moet een consument doen om een geschil in te dienen bij de Geschillencommissie Afbouw?

Als een consument een geschil aan de Commissie wil voorleggen, moet op het vragenformulier in het kort worden aangegeven wat het probleem is en wanneer het meningsverschil is ontstaan. Ook moeten naam en adres van de ondernemer gemeld worden. Een kopie van de orderbevestiging en/of de notamoet worden meegestuurd. Als een consument het geschil indient, moet hij/zij klachtengeld (€ 76,26 voor factuurbedragen tot € 500,-, € 101,68 voor factuurbedragen van € 500,- tot € 1.500,- en € 127,10 voor factuurbedragen vanaf € 1.500,-) betalen aan de Geschillencommissie Afbouw. 

Inloggen


Lid worden?

Personen actief in de Nederlandse afbouw krijgen veel voordelen als lid van NOA.


Lees de voordelen en word lid