NOA Menu

NOA Kenniscentrum

Bewustwordingscampagne pensioenopbouw voor jongeren

door: Webbeheer
| Personeel

Bewustwordingscampagne pensioenopbouw jongeren

Een nieuwe campagne ‘Richt je pijlen op de toekomst’ van bpfBOUW stimuleert jongeren om met hun pensioen aan de slag te gaan. BpfBOUW vindt dit belangrijk omdat jonge werknemers over het algemeen minder bewust zijn van het pensioen dat zij opbouwen, de keuzes die zij hebben of het effect van bepaalde gebeurtenissen in hun leven op hun pensioen. Er is aparte aandacht voor alle jongeren in de bouw. 

Fotowedstrijd

Onderdeel van de campagne is een ludieke fotowedstrijd ‘Richt je pijlen op de toekomst’! Er wordt een bijzondere hoofdprijs verloot. Deelnemers aan de fotowedstrijd maken kans op twee kaartjes voor El Clásico FC Barcelona - Real Madrid. Het enige wat ze hiervoor hoeven te doen, is een foto uploaden waarin ze de spreekwoordelijke pijlen op de toekomst richten. Eén van de inzendingen wordt beloond met een weekend Barcelona inclusief twee kaartjes voor hét voetbalspektakel op 3 april 2016. Ook uw medewerkers maken dus kans op deze mooie prijs! 

Help uw jonge werknemers met infovoorziening 

Vraag nu de gratis campagne-kit aan. Hiermee kunt u de campagne onder de aandacht brengen van uw medewerkers. In de digitale campagne-kit vindt u materiaal dat u eenvoudig kunt gebruiken, bijvoorbeeld posters om zelf uit te printen. Zo helpt u mee het pensioen onder de aandacht te brengen van ál uw medewerkers. 

Uw werknemers attenderen op de fotowedstrijd? Meer informatie vindt u hier.

Inloggen


Lid worden?

Personen actief in de Nederlandse afbouw krijgen veel voordelen als lid van NOA.


Lees de voordelen en word lid